Subtilt på DN På stan

Det här säger väl mer om mig än om Dagens Nyheter men i På stan igår hade Isobel ett reportage om Stockholms bagerier. Först uppslaget visar jag nedan. Det är alltså rubriken BAKTANKAR och på motstående sida en man som tar på sig tunna gummihandskar.

Det tycker jag är roligt, är jag sjuk då? Skadad av amerikanska filmer med body cavity searches kanske. Eller så har jag varit för mycket i Berlin

Baktankar

Bagarhand

Publicerat av

Henrik

Bloggar om bland annat science fiction på rymdfilm.wordpress.com och medier på tornberg.wordpress.com. Bor i Stockholm/Sverige/Europe.

3 reaktioner till “Subtilt på DN På stan”

  1. Haha.. Du är inte sjuk! 🙂
    DN är experter på att vara ”subtilt” roliga i sånna här sammanhang. En klassiker är när de för något år sedan satte en Arla-vispgräddeannons med rubben ”Dryg, småfet & korkad” bredvid en artikel om Göran Persson där denne visas med stor bild.

  2. Pär: 😀 😀 😀 Allt ligger i betraktarens öga!

    Replay: Äääh, hrm.. Förstårintevaddumenar..
    Dessutom är det J-lube som gäller numera har jag .. hört

Kommentera

