Blir nästan lite förälskad

Han är bara så stilig, James McAvoy, i Atonement (Försoning) på svenska. Och Kiera är fantastiskt snygg hon med förstås. Men jag känner mig lite knäsvag inför just James efter att ha sett filmen igår. Brukar ju falla för hans typ, och han är liksom den typen personifierad. I smoking dessutom, och uniform. Fan, jag känner mig som en skolflicka.

James McAvoy i Atonement

Fast egentligen ägs filmen av lillasystern, som förekommer i tre åldrar varav den äldsta spelas av Vanessa Redgrave. Försoning är en av årets allra bästa filmer, redan nu.

Publicerat av

Henrik

Bloggar om bland annat science fiction på rymdfilm.wordpress.com och medier på tornberg.wordpress.com. Bor i Stockholm/Sverige/Europe.

3 reaktioner till “Blir nästan lite förälskad”

  1. Sur och tvär blir så jobbigt i längden, ibörjan är presenterna ( dom där förlåt för att jag var så sur & tvär mot dig älskling ) ok men sen hjälper inte ens dom…

Kommentera

