Robyn är så bra att det gör ont

Hon är ju fanemej helt fantastisk. Det har hon i och för sig varit för det mesta, men det var några album där hon bara var ”bra”. De senaste åren, 2005-08, har hon gått från bra till enormt bra. Och videorna sen. Jag smäller av. Hoppas, hoppas att engelsmännen tar henne till sitt hjärta nu, på riktigt. Av döma av kommentarerna på vissa av hennes videor på Youtube är det många utlänningar som är WTF – men lika många som (som jag) går upp i brygga. Go, girl!

Publicerat av

Henrik

Bloggar om bland annat science fiction på rymdfilm.wordpress.com och medier på tornberg.wordpress.com. Bor i Stockholm/Sverige/Europe.

4 reaktioner till “Robyn är så bra att det gör ont”

  1. Om det var på sena morgonen ut mot Gärdet så var det förmodligen jag, ja. Stod och gaggade med en kollega som är skäggig.
    Om det var på kvällen på väg mot Söder var det inte jag, eftersom jag då tog 56an.

    🙂

Kommentera

