SthlmsBlindest.com

Jag orkar inte skriva nåt idag så jag lägger upp en bild från Gaygalan. Finn ett fel.

Finest

Och så kan jag meddela att jag dödat zombies hela natten – på många olika uppfinningsrika och jäkligt våldsamma sätt. I drömmen, förstås. Jäkla antirökpiller, min sömn är heeeelt uppfuckad. Långa komplicerade våldsamma drömmar – varje natt.,

Publicerat av

Henrik

Bloggar om bland annat science fiction på rymdfilm.wordpress.com och medier på tornberg.wordpress.com. Bor i Stockholm/Sverige/Europe.

2 reaktioner till “SthlmsBlindest.com”

  1. Nämen prexis. Det är Anders Olsson från P3 Homo.

    I och för sig.. både Anders och jag är lite smånördiga, båda har jobbat på Radion och ingen av oss är jätteaktuell i gayvärlden just nu. Det är så lätt att blanda ihop.

    Men man kunde ju tycka att de kunde frågat Anders vad han heter.

Kommentera

