En antireligiös Dawkinsfredag

Håller på att avsluta The God Delusion just nu och kände för att se honom live också. Så här är lite Youtubeklipp med denne store man:

Dawkins i Jerusalem:

Från hans eget TV-program:

”What if you’re wrong?”

Publicerat av

Henrik

Bloggar om bland annat science fiction på rymdfilm.wordpress.com och medier på tornberg.wordpress.com. Bor i Stockholm/Sverige/Europe.

3 reaktioner till “En antireligiös Dawkinsfredag”

  1. Richard Dawkins for president!

    Tycker du är ute och cyklar en aning gällande Zaremba-artiklarna vilket jag kommenterade i min blogg…men här tycker vi tydligen lika. 🙂

  2. Det glädjer mig!

    Och kanske är jag ute och cyklar med Zarembaartiklarna. Eller också har jag lite högre krav på mina morgontidningar än ni andra 😉

Kommentera

