Jag skyller allt på Claire och Ernst-Hugo

Som ni märker orkar jag inte blogga just nu. Dels är jag förkyld och dels har jag för mycket att göra.

Lite pausunderhållning som förklarar varför jag blev som jag blev:

För att inte tala om min chock som vuxen när den här mannen hoppade fram ur mörkret på Berlin 76:

Publicerat av

Henrik

Bloggar om bland annat science fiction på rymdfilm.wordpress.com och medier på tornberg.wordpress.com. Bor i Stockholm/Sverige/Europe.

3 reaktioner till “Jag skyller allt på Claire och Ernst-Hugo”

  1. Ja det är kanske inte så konstigt att man blev som man blev, det var mycket plysch och flumm.
    Det fanns ett barnprogram med Ernst Hugo, Gösta Ekman & Margaretha Krook kommer inte ihåg vad det hette men skruvat var det.

    Krya på dig.

  2. eh. men. va? vad är det första för något? vilse i pannkakan kan jag känna igen trots att jag aldrig sett det, men det där med att rulla ihop sig i en tidning för att känna sig … gemensam?

Kommentera

