Sista medlemsbrevet till Sylvia

Skickat till lite fler än 2000 medlemmar på Sylvia, tisdag 22 mars 2011

Medlemsbrev till alla medlemmar i www.sylvia.se – för tuffa tjejer
Det här är mitt sista utskick till Sylvias medlemmar efter 11 år vid rodret för den kära gamla sajten för flator, bitjejer och deras vänner. I flera år har jag tvekat om vad jag ska göra med Sylvia och så tidigt som 2009 meddelade jag att sajten skulle läggas ned. Idag är jag glad att det inte blev så. Sylvia kommer att finnas kvar och jag lämnar med varm hand över till en ny ägare som också har nya idéer. Bland annat finns det fina idéer om hur tjejer på sajten ska kunna hitta varandra på ett säkrare vis. Jag är övertygad om att http://www.sylvia.se har en bra framtid. Den nya ägaren kommer att presentera sig själv inom kort.

Sylvia stänger för ombyggnad onsdag 23 mars
Under hela onsdag 23/3 och torsdag 24/3 kommer Sylvia att vara offline.
Hundratusen gamla medlemskonton och miljontals gamla brev och databasloggar från de senaste 11 åren ska rensas. Samtidigt ska sajten flyttas till en modern server (första serverbytet sen 2004!)
Då sajten är uppe igen skickar vi ut ett meddelande om det.

Tack för de här 11 åren. Det har varit skoj!

/Henrik Tornberg

Adressen till Sylvia är förstås http://www.sylvia.se – men just nu är sajten nere för ombyggnad

Publicerat av

Henrik

Bloggar om bland annat science fiction på rymdfilm.wordpress.com och medier på tornberg.wordpress.com. Bor i Stockholm/Sverige/Europe.

Kommentera

