Jag spelar som DJ 15 juni

David Penn och DJ Chus
David Penn och DJ Chus

Jag spelade igår på klubben på Wollmar Yxkullsgatan 18, och det var en jättefin kväll. Tack alla ni som dansade, klappade i takt och tjoade. Jag dansade lika mycket som ni!

Som vanligt har Spotify bara 70% av den musik som jag spelar, så här är några som ni också kan leta efter om ni vill:

  • Addicted (Out Of Control Mix) Plastic (klassiker från 1990-talet!)
  • Gonna Get You (Original Mix) Sharam Jey, Night Talk
  • Who’s Right! (Original Mix) Sharam Jey
  • YesNoMaybe (Original Mix) Solomun
  • The Healing (Sasha Involv3r Remix) James Zabiela
  • Crickets Feat. Jeremih (Viceroy Remix)  Jeremih, Drop City Yacht Club
  • Calinda 2012 Feat CheRyl Martinez (Original Mix) Vlada Asanin, Yas Cepeda

Just låten Addicted var ett av paradnumren på gamla Propaganda som var klubben med stort K i gaystockholm i slutet av 90-talet. Jag har den låten på CD, men har inte hittat den som download. Däremot fanns den på Youtube:

nästa inbokade spelning är fredag 2 augusti (Stockholm Pride)

Publicerat av

Henrik

Bloggar om bland annat science fiction på rymdfilm.wordpress.com och medier på tornberg.wordpress.com. Bor i Stockholm/Sverige/Europe.

Kommentera

