Där bloggar jag nu

Numera (2013)  bloggar jag inte särskilt mycket här, utan upprätthåller sidan som ett textarkiv. På fritiden bloggar jag däremot mycket om science fiction-film på Rymdfilm (rymdfilm.wordpress.com). Som en del av mitt arbete  skriver jag ibland på Utvecklingsbloggen för digitala medier på Sveriges Radio (då som en del av mitt arbete)

Publicerat av

Henrik

Bloggar om bland annat science fiction på rymdfilm.wordpress.com och medier på tornberg.wordpress.com. Bor i Stockholm/Sverige/Europe.

Kommentera

