Tack ni som dansade på Slakthuset (Baltic Battle) 18 okt då jag spelade + låtlista

Slakthuset 17/10 2014

LaserselfieI går spelade jag för 400 pers på Slakthuset.

Det var ett stort privilegium och fantastiskt kul att spela för en så stor och entusiastisk publik, på ett så fint ställe. Vilket ljud! Den kvällen kommer jag att bära med mig länge.

Jag lyckades till och med ta en selfie, med en radda laserstrålar på kinden, som ser ut som en krigsmålning! Åter igen tack alla dansare, och ni som bokade mig från klubben!

Här är musiken! Som vanligt finns inte all min musik på Spotify.

Publicerat av

Henrik

Bloggar om bland annat science fiction på rymdfilm.wordpress.com och medier på tornberg.wordpress.com. Bor i Stockholm/Sverige/Europe.

Kommentera

